I’m practicing Hula Hoop>_<

about two days ago my father bought me a hula Hoop..

it’s because i requested it to him so he tried to find it for me (wuaa, i love my father!!)

you know, hula hoop can flatten your stomach, and that’s what i want right now..

I’m not a fat girl but if i sit down, my stomach getting big.

Hahahha!! that’s because i really like to eat snacks while watching television.

Ugh~ but playing Hula Hoop not that easy 😦

I got so many injuries around my body, hiks..

Umm.. any body can tell me the key to play Hula Hoop?

The secret how to play Hula Hoop easyly~__~


– Dua hari yang lalu papa aku membelikan aku Hula Hup, gara-gara aku minta dia keliling2 nyari yang namanya hula hup itu..(huaa, aku syaang papa)

Hula Hup itu kan bisa ngebentuk perut, jadi itulah yang mau aku lakuin.

Sebenernya sih aku tuh nggak gendut amat, tapi kalo duduk, perut aku kayak menggendut gitu, jadi malu nih..

gara-gara aku suka banget ngemil sambil nonton tipi..

Ugh.. amen hula hup itu nggak mudah, aku dapet beberapa luka lebam di bad aku khususnya lutut dan mata kaki 😦

Ada yang tahu rahasia mudah mempelajari main hula hup nggak?

ada yang tahu rahasianya??

kasih tahu aku yooo~


Advertisements

6 thoughts on “I’m practicing Hula Hoop>_<

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s